Z badania IQS wynika, że 85% badanych odwiedza centra handlowe co najmniej raz na kilka miesięcy. Z wykresu umieszczonego w raporcie IQS wynika, że 20% osób, które już są w tych 85% jest w centrum handlowym co najmniej raz w tygodniu. 8 na 10 klientów centrów handlowych (81%) zainteresowana jest ofertą odzieży, obuwia i dodatków. Niemal połowa badanych odwiedza centra handlowe aby kupić żywność (48%), 2/5 jest zainteresowana elektroniką lub kosmetykami czy środkami czystości (odpowiednio 39% i 38%). Warto zwrócić uwagę na informację, że co trzeci ankietowany odwiedza centrum handlowe by spędzić w nim czas wolny – zjeść coś – 34% czy też przebywać tam z dziećmi (33%). Nie wyjaśniono do końca czy przebywanie w centrum handlowym dla dzieci czy też z dziećmi, jest właśnie sposobem spędzania z nimi wolnego czasu czy jest to pójście po zakupy dla dzieci. Trzeba więc ostrożnie podchodzić do interpretacji wyników.
Jakie marki są najchętniej kupowane przez mężczyzn a jakie przez kobiety można przeczytać dalej w artykule na stronie IQS
Dodaj komentarz